Torsdag2April

Igår hade jag NP i Svenska B, skriftliga delen så nu är NP över, skönt som satan.. Igår som ni såg förlovade jag mig med världens bästa pojkvän, helt underbar kväll hade vi ! ♥

Idag har jag varit hos Cecilia och druckigt kaffe i solen på balkongen, blev lite röd på kinden. Efter ett par timmar i solen åkte vi faktiskt ner och solade i simhallen eftersom jag aldrig kom iväg herrondagen när jag skulle det.. Dagen har varit kanon trevlig och tack för det. =)
Nu ska jag åka hem till far min för att lämna min bil som ska servas så hoppas på att den kommer vara pigg när jag får tillbaka den.
Hoppas ni haft en lika bra dag som mig ute i solen. Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad ;)

2009-04-02 @ 23:41:11
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: