Utgång ikväll =)

Igår när jag kom hem hade älskling börjat skura och torka av på balkongen, så jag hjälpte till och så ställde vi ut våra nya uteböbler, jätte fint vart det =) Sissi kom också så vi fikade lite... Älsking och jag var och storhandlade igår, det finns ju inte mycket som är roligare :P Det bev en massa saker men mestadels mat och hushållsartiklar men det är ändå roligt ;)
Vi åt poptatisgratäng och fläskfilé på kvällen, riktigt mymsigt, tur att jag har en man som kan laga mat <3
Jag var också och hämtade ett par av mina solglasögon som hade kommit, men jag ser ju fan nästan ingenting i dom, vad är det för fel? eller är det så att jag inte har vant mig än? :O

Idag har älskling och jag också städat här inne, sen vart det bolaget och sedan åkte jag och solade. Älskling är nere i affären och spelar så jag passade på att sätta mig här.. Mamma kommer hit så ska jag skjutsa henne och Tolié till fest sen blir det hem för att göra iordning sig för att gå först till Lina sen hem till kaka för att förfesta lite sen till wetternmagasinet. Jag ser verkligen fram emot denna kväll och hoppas att det ska bli jävligt kul =)

Nu blir det mat och sedan hoppa in i duschen =)
Hoppas ni får en bra fredagkväll =)


Jag tycker själv inte att jag är så kvinnlig medans många andra tycker att jag är det, men det kanske är så att jag är det då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: