Valborg

Vad skönt, har kommit igång med tvätten, vår snälla granne kom och knackade på och sa att jag gärna fick börja tvätta på hennes tid för att hon var nästan klar, det skulle bara torkas, det var snällt.. =)
Idag är dagen fullspeckad känns det som, vi tvättar, jag håller på att städa (jag tog en paus) Jonas klipper sig, när han kommer hem ska vi ta och äta sen till pappas jobb för att sätta på mina vinterdäck sen göra oss iordning sen åka till småängsbadet vid Tjällmo... Det ska bli så skönt att åka iväg, jag gillar verkligen att vara på campingar, finns det något bättre än att äta frukost i ett förtält :D?
ikväll blir det alltså grillning, alkohol och övernattning Svärmor&Svärfar, ser verkligen fram emot kvällen <3  =)

Hoppas ni alla får en härlig valborg =) Kram!


I helgen ska jag träffa min pulla som jag saknar så in i bängen!! ♥



Jag har inte skrivit om hur det var på valborg men det var väldigt trevlig och fruktansvärt skönt att komma ifrån stan ett tag faktiskt.. =)
Jonas föräldrar hade världens bästa husvangsplats alltså... På baksidan om husvagnen hade dom en jätte stoll strall med hammock(stavning?) bord och stolar och typ 10 meter till vattner och framsidan ett jätte stort förtält som också står på trall.. Det är sol hela dagarna , ett träd som skymmer jätte lite men det är helt underbart... På kvällen var det en brasa nere vid vattnet så vi satt på baksidan av husvagnen och kollade, dem hade också raketer.. En helt underbart mysig valborg <3


En bild ifrån baksidan..  Vackert, enligt mig!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack tack! =)

2009-05-03 @ 16:04:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: