2009-08-17

Legat på latsidan gällande bloggen... Har inte hänt så mycket... Jobbar mitt sista pass på sommarjobbet så är nu arbetslös, skit är det.. Ska upp till ams imorgon och se vad dom har att säga "du får pengar om tre månader" är svaret, det vet jag ju, tyvärr.. =/

Aja.. Igår var jag och fia på bilbingo, Fia satt ett nummer ifrån 10000 men tyvärr så kom det nummer 70 och fia hade 73, skiiiit... Imorgon ska vi på bingo igen och hoppas då på mer tur, vi håller tummarna...

Idag har jag varit hemma hos malin i Orlunda, trevligt.. Nu ikväll ska jag inte göra någonting, Ludwig är här så vi ska ha myskväll.. Vi badade nyss och Jonas tog några kort på oss.. <3

Fia på bingon =)
Mee

Liten census på mig där.. Världens bästa Pojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: