21 December

Gud vad tiden går fort, det är jul om tre dagar och jag har ingen julkänsla alls, ser inte alls fram emot julen, nej usch och fy... =/

Idag kom Malin hit vid 12 ungefär och då åkte vi till ÖB, Willys,Maxi och M-blommor, vi var hemma här igen klockan 16. Vi snurrade omkring på M-blommor i typ 1.5-2 timmar för att hitta lite fina saker för att sätta ihop egna julgrupper så det gjorde vi när vi kom hem, de vart jätte fina =)


La mig i ett bad när jag hade följt henne ut till bilen och det var ju så fruktansvärt skönt, låg och myste lite för mig själv och upptäckte att jag fått en stor mage, även när jag ligger ner, låg med magen över vattnet och kände lite sparkar, såg även att våran lilla älskling sparkade, det var himla roligt och mysigt att se..

Nu ligger jag här i soffan framför datorn, som vanligt, Tittar lite på jul med Ernst samtidigt som jag är social här.. =)

Hoppas ni alla haft en bra dag =)



Denna gjorde vi till våra underbara karlar.. =)
Min (Jonas) vänster - Malins (kajs) Höger


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en mysig dag=) Den lille plutten ville ju äntligen sparka lite på mig med, då blev jag nöjd;) Och du har en bamsemage nu, så fint så...

2009-12-22 @ 09:07:23
Postat av: Linda Olsson

Tack gumman! =)



Vilka fina julgrupper ni gjorde! Måste jag också prova på! Eller om jag löper en färdig...i ren lathet...hahaha! :P



Kramar

2009-12-22 @ 09:25:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

va fina! :)

2009-12-22 @ 15:03:59
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: