22December - Två dagar kvar till jul

Ja, bara två dagar kvar nu, det är ju inte klokt! Imorgon ska jag och älskling åka ill stan för att köpa alla julklappar, är det någon som vet när stan stänger imorgon?

Sofia ringde precis och sa att hon var vaken så snart ska jag ta och göra mig iordning så att jag är klar när Sofia ringer och säger att vi ska åka. kanske kan skriva också att vi ska till stan och kika. ;)
Pratade med lillebror preceis också så han ska följa med och så ska vi även åka till jysk en sväng, pappa önskar sig handukar i julklapp så det ska han få ;)

Jag skrev ju för ett tag sen att jag var så glad för att en kompis också ska få bebis och det är inte vilken kompis som helst utan det är MALIN :D
Tänkte lägga upp en bild den lill* krabaten Malin och Kaj väntas få 20 juni 2010 <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad du är gullig=)

2009-12-22 @ 11:38:16
Postat av: Linda Olsson

Grattis till dom! =)

2009-12-22 @ 12:06:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: