25December

Jag hoppas att ni alla hade en underbar julafton, det hade i alla fall jag, jätte nöjd över den, mycket bättre än jag hade hoppats =)

Jag har ingenting att skriva egentligen, ville bara lägga upp något kort på Ludwig när han tar emot paket av tomten som har först var livrädd för men sen fick tomten till och med kramar.. Så duktig den lille pojken ;)

Igår, julafton, började hemma hos mamma klockan 10 där vi åt frukost allihop innan alla skulle åka till "sitt". Mamma,jag, Zanna och Simon var ju kvar hemma hos mamma för att fira jul där, vi åt vi två-tiden, kollade på kalle och efter det fikade.. När Ludwig kom vid fyra halv fem mötte de tomten i trappen, Ludwig vart livrädd och ville inte alls att tomten skulle komma, stackarn... Men det gick i alla fall bra när ett par paket hade delats ut så då hjälpte Ludwig till och självklart var de flesta paketen åt honom men tyvärr vart det nog lite mycket paket för till sist suckade han bara och sa "till mig igen"... När tomten sen var klar med utdelningen började vi öppna paketen och Simon kom hem igen;)  Som sagt, Ludwig fick nog lite många för att tittade inte ens vad han fick till slut så FÖR mycket paket alltså....
Vid sex tiden åkte vi hem till pappa dit också Jonas kom hem stund för att hälsa på en snabbis, drack glögg och ganska snabbt kom tomten igen, Ludwig bestämde med tomten hos mamma att han skulle komma ner till pappa också så att Ludwig kände honom :P
Jaja, där var det inte lika mycket julklappar men klapar var det, barnen vart nöjda (Ludwig och Ludwig) de sprang runt hela kvällen och lekte IHOP. Efter gröt och en massa babbel åkte jag hem där Jonas och hans släkt var.. Åt gröt igen och öppnade paket.. =)

Vid halv tolv ungefär åkte de hem så Jonas och jag plockade iordning och gick och la oss, Skööönt vill jag lova....

Nu sitter jag här, ska lägga in bilderna från igår hemma hos mamma och sen ska jag hoppa in i duschen för klockan två är vi bjudna på middag hemma hos svärföräldrarna, MUMS :D

Hoppas ni alla får en bra fortsättning.. =)

Zanna,Ludwig,Mamma.. Tomten gick upp i förväg och Ludwig var rädd :P

Efter ett tag gick det som sagt bra <3

Likadan bild fast med paket, Ludwig var lycklig =)

Kraam!

Söta =)

Söting spelar på Simons giratt ;)


Kommentarer
Postat av: sarah

Vilken mysig julafton:) Hoppas allt är bra med er!

2009-12-29 @ 14:13:18
URL: http://sarahsdays.blogg.se/
Postat av: Naimi

Haha ja de känns ju sådär nu innan, ska komma folk imon me o tror knappast vi hinner klart =P



Då ska du få de ;) Finns ju som sagt lite mer om de e en flicka (logiskt nog;) men du får säga till va de blir när du vet =D

2009-12-29 @ 17:31:03
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

hehe javisst, de har nte ja heller nåt emot ;) Som sagt kul o träffa nytt folk :) För mej som inte känner några här heller ;)

2009-12-29 @ 19:24:29
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: