4December

Sitter nu här med färg i håret, Sofia kom hit och gjorde det, kände att det var ett måste inför morgondagens släktträff.. Ska se om jag kan klippa mig själv sen också, ett par centimeter i alla fall så får Malin rätta till den någon dag när hon får tid =)
Förövrigt ser jag fram emot släktträffen imorgon, så mycket god mat, ja jag längtar verkligen..  :)

Ne nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska hoppa in i duschen, älskling är iväg och handlar lite mat till kvällen, det blir potatisgratäng, rödvinssås med kött, mums :D Jag ÄLSKAR mat! =)

Ha en bra fredagkväll!=)

Måste tillägga också att jag faktiskt har städat idag så nu är det njutning 100% - av rent hem, lycklig, älskar/älskard och ja, Fredagsmys med älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha :) Men det går fort fram till jul o nyår nu och sen kommer våren och alla vårkänslor i Mars och då är det nära! :D

2009-12-04 @ 20:57:28
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: