Graviditetsvecka 24 (23+3)

Har inte haft tid att sitta vid datorn så därför kommer magbilden lite sent men bätre det än aldrig, eller vad säger ni ;)

I Söndags var jag,Sofia och Zanna inne i Bbg och tittade på inomhusfotbollen och igår var jag först på stan med Fia och fick då med mig en mascara, bh, örhänger och nagelkit hem, jag köpte även fördelsedagspresent till syster som fyllde igår och hon ville ha ett par örhängen och två paket hårnålar och mamma som fyller den 1:a fick en bh.. =) Vi firade mamma och Zanna igår hemma hos Zanna, i hennes nya lägenhet, jätte fint har hon fått det, så fick träffa lite släktingar igår och så fick jag goda med kusinen, Gabriel myyys =)

Idag på morgonen var jag på mödravården och gjorde en undersökning för att se så det inte är något farligt det jag får, "knivhuggen" som håller i sig ett tag på vänster sidan, men de hittade ingenting så det är både skönt och oroväckande eftersom att jag förstår ju att det måste vara någonting annars skulle jag ju inte få så ont som jag får, kan ju knappt gå när det kommer, lagom kul när man går på stan, som idag... Gjorde ultraljud också för att se så allt såg bra ut och då kom det helt flötsligt fram en hand på skärmen, våran bebis vinkade till mamma =) <3
Efter lasarettet åkte jag till ung m. då jag var schemalagd hela dagen så där har jag spenderat lite tid idag, kom hem vid halv tre tiden och har nu plockat iordning lite här hemma så nu är det fint så nu kan jag ligga här i soffan framför datorn med gott samvete + att jag har frukstansvärt ont i bäckenet, vilken inte alls är kul men jaja, man ska inte klaga, man får ju "i slutändan" en underbar bebis!!! <3

Veckans magbild =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma! =D Nu växer de så de knakar känns det som! :P Eller så är det all julmat... Haha! :P



Hoppas allt är bra med dig! Trotts ont i bäckenet...usch...känner igen det där...gör så jävla ont ju. Känns som hela benen bara ska lossna från sina fästen! Aj :(



Kramar

2009-12-29 @ 18:47:26
Postat av: Madelene

Du med, alldeles perfekt! :D

2009-12-29 @ 19:21:36
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Madelene

Så där ont har jag också fått, som ett ilande hugg som inte ger med sig och strålar neråt.. Är det så du upplever det? Kram

2009-12-29 @ 22:50:07
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Tova

Detsamma, och gott nytt år :)

verkar ju bli en 2010-bebis för både dig och mig, så det kommer verkligen bli ett spännande år ;)

Kramar!

2009-12-31 @ 15:50:48
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: