2009-07-08

Nu har jag äntligen fått igång internet på min bärbara, var visst bara att trycka på en knapp på framsidan av datorn:P Satt och pratade med Fia på balkongen och sa att det är så tråkigt at jag inte hade internet på min dator när Jonas sitter och jobbar med sin musik på sin dator och så sa hon att det var så enkelt, tur att någon är teknisk.. Tack fialotta =)

Idag jobbade jag från 7-12, ingen lång dag direkt.. Men det är skönt det med.. Var så trött imorse, todde inte att jag skulle orka  upp men det gjorde jag.. Efter jobbet åkte jag hem till Mamma och hämtade Ludwig och sen åkte vi hem och åt..  Så på eftermiddagen har jag, älskling och Ludwig bara varit hemma och myst... Fia kom hit vid sex-tiden så då åkte vi och lämnade Ludwig hos Mamma (Zanna) så åkte vi hem för att fika.. =)

Imorogn blir det jobb 7-13 som sagt va, slappt.. Imorgon ska jag bara ta det lugnt är ledig på Fredag så får se om det blir ett glas vin eller två...

Nu ska jag ta och mysa med mitt hjärta!! God natt och sov gott, Kram!!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Snyggon! Jag saknar dom som fasen! =(

2009-07-09 @ 08:22:31
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: