2009-07-18

Ojj, det är redan 18 juli, tiden går så fort... Inte långt kvar till lillebror fyller 15, 23Juli... Aja, inte det jag skulle skriva..

Tänkte berätta lite hur min helg har varit, och kommer att bli.. ;)
Igår (fredag) var cecilia här i ca 2 timmar och drack kaffe och rökte alldeles för många cigaretter i solen på balkongen.. Det är lätt hänt att man röker lite för mycket, släcker den ena och tänder den andra direkt efter, dom sagt blir lätt så när man sitter ute och båda röker... ;) På kvällen hade jag och mitt hjärta lite myskväll.. Först åt vi räkor, vitlöksbröd och aioli och efter det satt vi på balkongen och drack vi och mös av varandras närvaro♥ När vi gick och la oss skulle vi kolla på film men jag slocknade självklart, som vanligt... Jonas Älskar mig när jag jäämt ska sova "tidigt". jag kräver så mycker sömn ju!! :P

Imorse när vi vaknade tog jag och älskling en ganska snabb frukost eftersom att han skulle åka vid elva.. Han är nu på väg till hultsfred tror jag det var där han ska titta på Metallica så ikväll ska jag Sofia och Rebecca festa till det.. Först här hemma och sen får vi se vart det bär av, hallen tror jag att det blir, Becca ville dit...
Jag har nyss städat klart här hemma, dammat och damsugit, plockat iordning tvätten från att vi trättade igår, orkade inte vika det när det var så fint väder ute.. ;) Nu ska jag åka ner till affären och panta en massa flaskor, det är precis proppfullt.. Efter affären blir det att fuska och lägga mig i solariet... (A)

Hoppas ni alla får en trevlig Lördag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: