Tisdag24Mars

24 Mars, en dag kvar tills man får lite pengar, det sitter verkligen inte fel, har varit pank alldeles för länge nu ;)
   Igårkväll när Jonas hade slutat åkte vi hem till mamma där vi vart bjudna på varm smörgostårta, riktigt gott var det, Tack Mamma! Kom hem vid åtta och somnade som en stock vid halv tio, är så trött på allt jävla pluggande hit och dit.
  Snart börjar jag skolan, sovmorgon idag med, börjar halv elva,slutar tjugo över ett, slapp dag, sådant gillar jag!!
I eftermiddag blir det lugnt, ska damsuga och torka golvena, har faktiskt varit duktig och städat nu på morgonen, morgonpigg är jag visst har jag märkt. Hoppas på att våra eliminations sängar ska komma i eftermiddag, har väntat nu i tre veckor och skulle fått dom efter högst två, skit.. Men hoppas på det bästa idag=)

Kväll; Idag fick vi i alla fall våra nya sängar, så fuktansvärt skönt, de glömde ge oss våra bäddmadrasser.
På eftermiddagen har Cissi varit här och fixar och sedan åkte jag till stan med min mor och nu blir det mc donalds(stort beroende ;) )

Hoppas ni haft en bra dag, Kram!
Älskar dig, Jonas Öberg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: