10November

Idag har jag varit på möte med min jobbcoachManpower. Har faktiskt aldrig haft någon speciell åsikt om just det men nu kan jag väl tycka att det är ganska bra, det är väl perfect med att någon hjälper än med att skriva CV och personligt brev eller ja kommer med synpunkter osv om hur man kan skriva det bättre. träffas fyra gånger på 3 månader är ju som sagt inte alls jobbigt, det har man tid med när man är arbetslös/Arbetssökande.

Efter att jag varit där började med att göra iordning blomgruppen eller vad det heter som jag hade köpt saker till. Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på den så att ni får se resultatet, ni får gärna lämna en kommentar om hur jag kan göra mer osv, tycker sånt där är så roligt och speciellt när man blir nöjd med resultatet. =) Men självklart är det svårt att komma på idér så lämna en kommentar som sagt och om ni inte har något tips på vad jag kan göra annorlunda eller några andra tips har ni säkert andra åsikter om den.. ;) Tack på förhand :)

Annars idag händer det inte alls mycket. Ska snart skala potatis för här hemma ska vi snart äta kåldolmar, potatis och sås =)

Ha en fortsatt trevlig dag allihop...


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Va fint! =)

2009-11-10 @ 14:30:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Riktig fin! :)

2009-11-12 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: