19November

Har varit hos tandläkaren nu på "morgonen" för att det skulle slipa min framtand lite, den ena är mycket längre än den andra som nu säkert sätt på kort... Jag började då ta upp snacket om tandställning idag, så fick en tid 11 jan så då ska vi prata mer om det, inte för att jag tror att jag kommer få det men man kan ju alltid hoppas =)

Sitter nu i min kära soffa och har precis läst igen allas bloggar samtidigt som jag åt frukost, jag vet att det är sent men går man hemma hela dagarna tycker jag inte att det spelar någon roll när man vaknar och så, jag somnar ju i alla fall tidigt, mellan 10 och 11 varje kväll... =)

Aja, jag hade visst inte  så mycket att säga känner jag... Fick förresten papper från ams igår om att jag ska gå på möte på Torsdag den 26 klockan 10 för att få info om jobbgarantin för ungdomar, är det någon mer som fått tid då??
Vi hade tid för ul precis samma tid men ringde och ändrade det till tisdag istället, två dagar närmare, inte mig emot ;)

Ne nu ska jag ta och kika runt lite på tradera eller blocket efter mammakläder, det är ingen som har som vill låna ut ;)?

Ha en fortsatt dag, kram Fia =)


Igår förresten umgicks jag med fia och delvid mamma, vi var runt och kikade lite, vi gjorde mer än vad jag är van vid så var precis slut på kvällen men roligt var det =)


Kommentarer
Postat av: Tova

Usch, jag ska också till tandläkaren imorgon :/

hoppas det går bra... de säger ju att man ska vara extra noga med tänderna under graviditeten, hoppas jag varit det bara... haha.

Vilken vecka är du i?

jag är i 32 nu, tiden går sååå fort! :O

Kramar

2009-11-19 @ 15:55:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Linda Olsson

Men gud! Ditt ul är ju skitnära nu! :P Aww! =D



Ja vilken lättnad det va! Blev helt känslig o tjöt :P Haha! Jag är glad att jag åkte upp iaf, nu kan jag ju va lugn. =)



Kram

2009-11-19 @ 17:57:47
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

aaw så mysigt.. Men då är det ju inte så jätte jätte långt kvaar för dig. Och skönt är väl de.. För du saknar den väl lika mkt som ja saknar att få se min son? nej jag bor inte kvar i motala.. jag och sambon flytta därifrån för ett bra tagsen.. Vi bor i Mjölby nu. och jag kan inte säga att jag saknar Motala något...

2009-11-19 @ 18:01:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Naimi

jag hade inga mamma kläder över huvudtaget utan använde mina vanliga=P gick finfint bara att man va tvungen o knäppa byxorna me en hårsnodd typ ;)

2009-11-19 @ 19:27:53
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åhh ditt ul är ju nära nu ju... Vad spännande! + din mage kommer allt börja växa under tiden...

jo du har läst rätt jag har bott i motala.. Har bott på Väster i loftgångarna eller hur det nu stavas.. Ne jag känner inte igen dig heller. Kram

2009-11-19 @ 23:05:13
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: