22November

Usch, inatt har jag sovit dåligt eller det har jag väl inte men vaknade vid halv fyra och var uppe och kissade för andra gången och det tog jätte lång tid innan jag kunde somna igen, skit jobbigt eftersom att jag är van att somna direkt när jag lägger mig igen.. Vaknade 9.21 vilket jag abslut inte brukar göra men hade då sovit i 11 timmar och det är ju mycket så sömn har jag ju fått.. Antar att kroppen är för utvilad för att sova eftersom att jag inte gör allt för mycket om dagarna.... 
Har fått jävla myrkrypningar i benen, är det någon mer som haft det under graviditeten, jag har nämligen aldrig haft det tidigare, bara som biverkning av medicin och nu äter jag ju ingen medicin som jag kan få den biveverkningen ifrån =/

Nu antar jag att min älskling snart kommer upp och då ska vi äta frukost och innan ska jag kika lite här..

Hoppas ni alla får en kanon dag... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: