23November

Idag är en sådandär slappdag när man inte orkar göra någongting, ska bara ta det lugnt, älskling åkte precis och tränade och jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen...
Hade tänkt passa på att åka och fika men får inget svar på msn tyvärr, kände att jag fick lite lust med det, jag vet ju att man blir lite piggare bara man kommer utanför dörren...Men men... ;)

Igår eftermiddag var jag en sväng hos Fia, hon var jätte bakis men träffas orkade hon, vi pratade allt man måste köpa när man ska få barn, kan tänka mig att det är hur mycket som helst man inte kommer på... När jag kom tog jag och älskling det bara lugnt, åt tacos, kollade på film och myste en massa...

ne nu ska jag kika runt lite och hoppas på att någon har skritivt något i sin blogg..

Som vanligt önskar jag er en bra dag...


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vinnaren i min tävling är nu presenterad i min blogg. Smyg in och kolla om det är du som är den lyckliga vinnaren! ;)



/Linda

2009-11-23 @ 15:16:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Isabel

Tack så mycket :)

2009-11-23 @ 23:49:30
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: