28November

Idag är det lördag vilket innebär ny vecka, idag går jag alltså in i vecka 20, det börjar arta sig ;) Varje vecka lägger jag ju upp en ny magbild eller har gjort det två gånger och har tänkt fortsätta med det men dagens magbild kommer nog inte förräns ikväll för idag halv två ska vi åka iväg på dop, lille gabriel (kusin) ska döpas och efter det blir det ju fika och sen kommer jag hem och då ska jag se till att ta en bild och lägga upp..

Antagligen kommer Malin in i dag också, isåfall ska vi till mamma och hålla henne sällskap innan hon ska ut med sina kompisar men eftersom att dom ska på julbord innan ska mamma möta dom ute och såklart ville hon ha lite sällskap för det är ju inte alls roligt att förfesta själv ;)

Ne nu ska jag ta och äta lite frukost och titta igen lite program jag missat under veckans gång...
Får se om jag kommer ihåg att ta lite kort idag med på dopet, jag är ju fruktansvärt dålig på att komma ihåg det.

Hoppas ni alla får en kanon dag =)


Kommentarer
Postat av: L* med bebis i magen :)

hihi tack! ja, jag minns tiden när man längtade efter en stor mage och det var inte alls länge sen, tiden går fooooort!:)

2009-11-28 @ 16:01:18
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygga kusiner du har ;D

2009-11-28 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: