30November

God förmiddag! =)
Idag var vi uppe tidigt, klockan 8, så tidigt har jag inte varit uppe på ja, jag vet inte hur länge...;)
Anledningen till att vi var uppe så tidigt var att vi skulle vara på amningskurs på mödravården kl 9, lite bra tips var det allt och så fick vi lyssna på bebis hjärta och det är ju alltid mysigt <3
Var också inne på apoteket och köpte folsyra, järntabletter och gaviskon mot halsbrännan som blivit förjävlig sista dagarna...

Snart ska vi bege oss till Jonas mamma och pappa för att byta däck på våra bilar, eller ja som ni förstår ska Jonas byta däck på båda bilarna ;)

Nu ska jag göra mig klar..
Hoppas ni får en kanon dag =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Precis, magbild kommer på måndagar. ;) Vi fick veta könet! Hihi! =P

Gick det bra på kursen? Slapp du visa pattsen? ;) hehe! :P



Kramar

2009-11-30 @ 15:58:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: