4 November

God middag.. =)

Pappa ringde och väckte mig vid 11 tiden. "Nemen min lilla älskling, hur mår du" hörde jag i andra änden när jag sagt "hallå".. Förklarade att jag låg och sov så ringde upp honom när jag steg upp, några minuter senare... Han ville bara kolla hur det var med mig, han är så gullig min pappa... Lillebror var nämligen här igår och tittade på fotbollen när Jag och Jonas jobbade.. När jag stod utanför här hemma och ringde till Simon för att öppna så sa han att han skulle åka hem för att pappa tyckte inte att han skulle vara här när han är sjuk. Lille pappsen är rädd om mig och vill inte att jag ska bli sjuk nu när jag är gravid, så gulligt sagt av honom tyckte jag... Sa även att jag vaccinerat mig och då vart han lite lugnare. "men det är ju ändå inte bra att du blir sjuk" sa han... =)
Aja, slutpratat om det...

Ligger nu i soffan och har läst lite bloggar.. Förstår mig inte på folk som bara klagar på andra, alltså de som kommenterar anonymt osv bara för att såra människor. Det finns ju idioter till allt enligt mig!!!

Idag ska jag och Älskling åka till mamma, förhoppningsvid får vi lite mat där också.. Mums!! =)  Vi har också sagt att vi skulle titta på en utav nya JohanFalk filmerna någon gång under dagen och förhoppningsvis blir det innan fotbollen som början kvart i nio ikväll om jag inte minns helt fel...
Ne nu ska jag ta och titta på andraavenyn som jag missade igår.

Hoppas att ni får en fortsatt trevligt dag! =)



Idag får det blir en bild på lilla pappa.. På tal om det eller ja, som ni ser är ju bilden tagen i High chaparrall och i sommar ska jag verkligen åka dit, det har jag tvingat Jonas till. =) Bebis måste ju få åka på den bästa semstern så fort som möjlig :P Hörselkåpor på.. =)


Kommentarer
Postat av: Storebror

Bara för o göra din graviditet mer synlig så använd följande länk: http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/

Lägg upp den sen i bloggen för det vore skoj o se hur lång tid du har kvar. Kram

2009-11-05 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: