8 November

Vi var ju som sagt hos Jonas föräldrar och åt vid ett-tiden idag, jätte gott men söndags mat.. Skönt att komma bort och äta ibland :D
Efter det skjutsade Älskling ner mig till pappa där det stog fika på bordet när jag kom. Självklart var jag inte jätte hungrig men en kopp kaffe och en bulle slank ner.. Fredrik, bror var där som jag skrev, roligt att träffa honom, hoppas också jag kan byta med någon på jobbet på att jag kan åka till honom när han fyller. Han blir ju gammal nu, 30 år.. ;)  
Jag vart kvar hos pappa, tiggade till mig mat och umgicks lite så var inte hemma förrän klockan kvart över åtta.. Därmed missade jag ensam mamma söker vilket jag jämt följer så ska titta på det imorgon tänkte jag, måste ju också titta på torsdagens mammas pojke.. Det programmet är ju så jävla dåligt egentligen och därför måste man bara titta på det...

Imorgon ska jag inga vårdcentralen, dom MÅSTE hitta någon medicin jag kan få, det finns ingen migränmedicin man får äta vid graviditet men dom får ge mig smärtstillande, jag orkar inte ha huvudvärk HELA HELA tiden.. Har fan haft konstant huvudvärk (inte migrän) i flera år nu, typ tre fyra, jobbigt som satan... Men denna jävla migrän orkar jag inte med.. =(

Aja, nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag sova. God natt och sov gott. Kram


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Usch, låter inget kul med migrän...Hoppas du får något för det!



Kram

2009-11-08 @ 22:50:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: