10Oktober

Tack för alla jätte gulliga kommentarer här på bloggen, facebook och msn, det värmer i hjärtat <3 =)

Såg också att det var väldigt många som läst min blogg men minde än hälften hade kommenterat men det är väl sådana människor som för det första inte vågar visa att det läser min blogg men också dom som har för mycket stolthet för att gratulera... Det jag säger är inte att jag kräver att folk ska kommentera men jag blir så less på en del människor som jag skrev har för mycket STOLTHET i sig !!! 

Tänkte bara säga det, lite skrattretande är det allt!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte bitter :( inte ett dugg

2009-10-10 @ 11:37:07
Postat av: Malin

Grattis! Kan ju skriva det också fast att jag har sagt det! Så kanske det känns lite roligare=)

Hihi, tycker det är lite roligt att DU av alla människor snart kommer vara en tjockis, det är något nytt=) Men det klär nog dig bra! Ringer i nästa vecka så får vi hitta på något... Puss

2009-10-10 @ 22:22:06
Postat av: Moster

Bäst att jag skriver grattis också då.. Så du inte bryter ihop av ilska :). Så Grattis! Tror också du kommer klä som tjockis

2009-10-12 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: