17Oktober.

Idag är det lördag vilket betyder att jag går in i en ny vecka. Vecka 13 idag, jag måste säga att jag tycker det gått snabbt ändå, jag/vi fick reda på det typ vecka 6 alltså för sju veckor sen, jisses vad tiden går fort när man har roligt ;)

Igår kom Josefine, Sara, Sara och lille Felicia hit en sväng så jag följde med dom hem till Sara dit också Linda kom. Hade en mycket trevlig tjejkväll måste jag säga, pratat av mig lite grann eller ja ni vet det där tjejsnacket man kan behöva ventilera ibland en massa folk :P Nu lät jag som värsta fjårtisen men ja nu förstår nog vad jag menar. Det var ju ett jäkla bra tag sen jag umgicks med en "flock" tjejer så som sagt var det riktigt mysigt. Självklart tittade vi på idol också samtidigt som detta kackel ;) Tack tjejer för en trevlig kväll..

Jonas har börjat jobba natt nu vilket är åt helvete tråkigt, som många vet så HATAR jag att sova själv, jag är så fruktansvärt mörkrädd... Men det är bara att vänja sig, värst är ju nu första nätterna men det är bara att hålla sg sysselsatt på kvällarna och sedan bara hem och sova när man är bamsetrött...

Idag händer det inte alls mycket, ska nog bara ta det lugnt, Jonas ska stiga upp vid tre tiden sa han så fram tills dess ska jag väl hinna göra mig iordning, känner att jag vill känna mig lite fin idag :P, äta frukost måste jag göra snart också, annars som sagt ska jag bara ligga här i soffan och mysa med datorn ;) När Jonas vaknar blir det att laga middag ihop innan han ska åka till jobbet igen...

På tal om ingenting så såg jag en tjej som hade, jag lovar, världens störta bröst. Jag såg på internet alltså, på facebook, hon påstår att hon är -92:a vilket jag inte tror men i alla fall. Alltså världens största bröst. Hon har bilder där hon spelar handboll och det ser ut som hon har två STORA ballonger under tröjan, asfult, det måste vara sillikon eftersom att de sitter verkligen på plats (hon har alltså bild på sig själv i bikini) Helt sjuk äckligt om jag får söga vad jag tycker men men.  Slut snackat om det, jag ber om ursäkt, va bara tvungen att säga det... :P

Ne nu ska jag avsluta här och kan tänka mig att det är väldigt många slarvfel i detta inlägg men det gick lite fort... ;)

Ha en underbar lördag <3 Kram. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: