19Oktober

Alltså shit vad tiden går fort. Snart är det ju november ju.. :O Jaja men det är ju skönt när man är gravid, vill bara att det ska gå jätte fort och att "den" ska ploppa ut snart... ;) Förövrigt så skrev jag herromdagen att jag var i vecka 13, menade att jag hade gått mina 13 fulla veckor och var inne i vecka 14.. ;) Så nu har jag rättat till det också, tänkt på det sen jag skrev men inte orkat gå in och rätta det...

I lördags var det lugnt här hemma fram tills typ 10 sen pratade jag med fia så hämtade upp henne och åkte till mc donalds.. Faktiskt så åkte runt och kikade lite, hoppades att man skulle få se lite folk men nej då, sådan tur hade man inne, Motala är dött... ;) 

I går gjordes det inte många knopp i Svärdvall/Öbergs hem, var och handlade lite grann men mer hände det inte, vi satt för det mesta vid varsin dator och heckade... Jag "råkade" somna vid fem halv sex och sov i ca 2 timmar. Jätte bra, trodde inte att jag skulle kunna sova inatt men det var inga problem alls kan jag säga, somnade igen vid 11 och sov fram till för en timma sen, Skööönt..

Idag ska vi se jag kanske orkar med att gå ut och gå eller rättade sagt om jag kan ta mig i kragen för att gå ut och gå, man blir så lat när man går hemma hela dagarna men idag så måste jag ut i friska luften, hoppas att det dämpar min huvudvärk.

Aja, ju har ni fått lite information om min helg... Hade en bra Måndag =)
(påminn mig att jag måste bli bättre på att ta bilder och lägga in, tycker själv det är tråkigt att läsa en blogg där det bara är text och inga bilder, skärpning!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: