1Oktober

Gud vad tiden går snabbt, tycker inte det var alls länge sen jag skrev 1September på rubriken men som sagt, tiden går snabbt och det var ju ganska länge sen trotts allt.

På morgonen/förmiddagen har jag och älskling legat och tittar på film och bara tagit det lugnt och skönt =)
Snart ska jag ta och hoppa in i duschen för att vi ska till Linköping, Jonas till tandläkaren, jag och svärfar till biltema, jag ska mest följa med för att jag inte vill sitta hemma och inte göra någonting och dessutom älskar jag att åka bil, det är så rogivande =)

Ha en bra dag allihopp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: