21Oktober

Var som jag skrev hos Cecilia på fika förrut och måste erkänns att ho bjöd på väldigt goda bullar som självklart då var bakade av henne.. Känns lite som att vi blivit lite vuxna éller vad säger ni ;)
På jobbet gick det någorlunda bra i alla fall, fick in sex bokningar.. Varför skriver jag det här, det är ju ingen av er som förstår det i alla fall kom jag på men aja.. ;)

Ligger nu i sängen, har precis pratat med Jonas i telefonen, han jobbar ju som sagt inatt vilket jag HATAR eftersom att jag hatar att sova själv... Tur att det finns dator och telefon säger jag bara =)

Ne nu ska jag ta och läsa de bloggar jag inte läst ännu sen ska jag sova, hoppas ni alla haft en kanon dag. God natt och sov gott. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: