21Oktober

Ni får ursäkta mig. Jag måste få ur mig lite saker. Inte ofta jag skriver något negativt i bloggen men jag måste nu känner jag, jag irrirerar mig på människor så fruktansvärt mycket och ja jag är gravid och mitt humör svänger men ändå :P

För det första så förstår jag mig inte på folk som solar sönder sig och ser ut som jag vet inte vad och tycker själv att dom är skiiit snygga. Jag solar själv ibland dock inte nu men annars brukar jag göra det ibland. Men normalt folk solar ju så att det blir en snygg brun färg inte så att man ser ut som en sönderbränd jävla, ja jag hittar ingen bra jämförelse... :P

Och sen folk som är ute och festar varje helg och helst några dagar i veckan med. Fattar inte att de inte tröttnar, alltså visst att det är kul att festa men inte varje helg två dagar, tröttnar inte folk... Det är så gulligt också när någon tar kort på de och de måste få med sig alkoholen på bilden "annars funkar det ju inte" Usch jajaj... :P

Nu bara för att jag skulle skriva en massa negativa saker som jag irriterar mig över kommer jag inte på någonting. aja, bra det så slipper ni höra allt mitt gnäll. Förövrigt så måste jag bara skriva en annan sak.. Läser ju en del mammabloggar och jag måste erkänna att det är så starkt av er som orkar gång på gång ta skit från folk som kommenterar anonymt hela tiden och bara klagar och klagar. Jag kan nog säga att jag skulle skaffa lösenord på min blogg om någon/några idioter började så på min när jag blir mamma. Ingen vet bättre än föräldrarna hur sina barn fungerar osv..(i normalfall då vill säga)

Bara för att man är en ung mamma ska man inte behöva ta skit från allt och alla, hade dessa mammor varit några år äldre skulle dessa kommentarer aldrig skrivits. Eller rättade sagt det beror inte på att de är unga mammor utan på alla dessa "ungdomar" här i Motala måste lägga sig i andras liv för att må bra själva.

Är det någon som absolut inte håller med mig om det jag skrivit i inlägget så kommentera gärna istället för att gå och irritera er på vad jag skriver (tycker)
Tack för mig..


Kommentarer
Postat av: Ronjaa ;D

Jag håller med fullständigt :P

Folket i motala är bara för mkt :P

Hellre ung mamma än att förstöra min lever totalt vid 18 års ålder liksom :P

Get a LIFE you fuckers!

hahahaha.. vart också irriterad när jag läste ditt inlägg :D

2009-10-22 @ 08:26:20
URL: http://ronjaross.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv; Haha! Jaaa, jag vet :P Det är väl kanske för det inte är så längesen den va gravid sist. ;)



Bra skrivet i inlägget, jag håller med dig! =)

Kram

2009-10-22 @ 09:04:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag håller med dig!

Du har så rätt:)

2009-10-22 @ 10:40:19
URL: http://jenniferlinder.se
Postat av: Anonym

Håller absolut inte med.

Det låter som om du är 40+

Vad jag förstår är du väl bara runt 20 va?

Hellre festa o leva livet när man är ung än att skaffa barn så tidigt.

2009-10-22 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: