21Oktober

Igår kväll skulle jag skriva ett inlägg hade jag tänkt men jag kommer inte in, var det något fel på blogg.se eller var det min dator det var fel på??


Jag kom nyss ut duschen och tänkte göra mig iordning nu för att sedan åka hem till Cecilia för att fika, hon har bullar och kakor hemma, mums!!! Efter det eller ja det beror precis på hur länge jag stannar men det brukar ju bli ett tag men efter det i alla fall ska jag åka och jobba, fick jobba lite extra ikväll vilket är väldigt skönt, för det första är det extra pengar och så jobbt Jonas inatt så det är skönt att ha något att göra.. Man vill ju liksom inte våldgästa folk på kvällarna direkt... ;)

Aja, hoppas ni får en bra dag. kanske skriver ikväll igen, Kram!


En gammal bild på mig sen i somras när Rebecca,jag och Fia satt hemma på balkonger och festade till det lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: