22Oktober

Haha, har fått en kommentar på det jag skrev igår. Jag skrev visserligen att jag tyckte att folk kunde kommentera om de inte höll med men om man inte kan skriva vem det är så kan man lika gärna skippa att skriva. Folk vågar inte stå för vad dom tycker och det är så fruktansvärt löjligt!
Och på tal om det så kan ingen lura mig att det INTE är någon från Motala. :P

Har fått lite hjälp eller rättade sagt fått veta vad folk tycker om att jag ska vaccinera sig och de jag pratat med tycker det så har nog bestämt mig att jag ska göra det eftersom att det finns en liten i min mage och så sa mamma att influensan kan sätta sig i lugnorna och det är ju inte så bra för min del, det kan bli väldigt jobbigt då må jag säga :P

Förövrigt så ska jag börja jobba Måndagar nu också så Mån,Tis och Torsdagar ska jag jobba, skönt att ha något att göra och få sig en lite slant men tyvärr är det ju inte så bra jobbtider... =/
Man ska inte klaga =)

God natt och sov gott..


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Haha jag raderade det jag skrev :P Blev lite missförstånd osv osv osv!

2009-10-22 @ 23:04:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: