22Oktober

Kändes skönt att ni som kommenterade mitt inlägg igår faktiskt håller med mig.. Jag tror ju att de flesta håller med mig om det jag skrev eller ja alla normala människor om man säger så... ;)

Idag är jag lite fundersam.. Ska man vaccinera sig mot svininfluensan eller ska man inte? Ni där ute som också är gravida, hur ska ni göra???

Saker är ju den att jag läste tidningen idag om vilka som var i riskgruppen och då är det bland annat dom som är gravida och har astma som tar medicin regelbundet sedan tre år tillbaka och det har jag ju gjort. känns som att "skulle behöva"

Snäll hjälp mig!! Tack! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det svårt... Jag har heller inte bestämt mig än.. :S

2009-10-22 @ 14:50:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Systerr Sofie

Tycker ABSOLUT att du ska vaccinera dig, du har ju inte bara dig själv att tänka på ;)



Hade jag varit i din situation så skulle jag vaccinera mig

2009-10-22 @ 17:23:16
Postat av: Zanna

Hej, jag har fortfarande inte bestämt mig än för om jag ska vaccinera mig. Varför gjorde du de? Kram

2009-11-03 @ 19:18:22
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: