24Oktober

Hej och hallå...
Gud så flitig jag har blivit på att skriva i bloggen =) Lite stolt faktisk.. Se hur länge det håller i sig ;)

Idag har Jonas och jag städat eftersom att han har jobbfest nu, så själv ligger jag i "jonas rum" (datarummet) i soffan själv och tjuvlyssnar lite på var dom pratar om, intressant :D
Snart ska jag bege mig hem till Cecilia där det blir klassfest ikväll (gymnasieklassen). Åker dit lite tidigare eftersom att det intejätte kul att ligga här... :P

Tänkte att jag skulle ta med mig kameran ikväll så att jag kan lägga ut lite kort...

Förresten gav mamma mig en tips om hur ska få bort blåsorna fortare.. Ta sprit på en tops och gnugga lite så det har jag gjort två gånger idag...
Nu ska jag ta och dra mig, ska till affären innan och köpa alkoholfritt vin så att jag kan "social" dricka ikväll ;)


Ha en bra Lördag kväll.. Kram

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Hoppas du hade kul :D

2009-10-25 @ 18:21:12
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: