24Oktober

Jag ser ut som hej kom och hjälp mig(men ingen kom), jag har sårskorpor i mungipan av mitt munsår jag fick för 2-3 veckor sen och nu har jag fullt med blåsor i mitten av underläppen också, det är skit svullet och jag ser inte klok ut. Detta är så självklart bara för att jag ska på klassfest ikväll. skit också :P Vill bara att det ska bli sårskorpor så att de slipper göra så ont. Läste på apotekets hemsida att många gravida kvinnor "lider" av just hepesblåsor.... Jag vart lite orolig när jag läste, jag har ju använt Vectavir i hopp om att det ska försvinna men icke. Läste att man inte fick använda såna medel när man är gravid... Kan det vara farligt? Jag har faktiskt inte ens kollat upp ifall jag fick smörja med det för att jag trodde absolut inte att det skulle vara någon fara att använda lite krän på utsidan av läppen... Vad tror ni ??


Kommentarer
Postat av: sandra

Det finns annars en salva som heter munsår på apoteket so är ett natuläkemdel, det är ganksa bra, prova ochså compeeds muinsårsplåster, dom är jättebra!!!!

2009-10-24 @ 13:22:02
URL: http://sandratimm.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Usch låter inte alls kul, älskar däremot att du har skrivit "flåsor"^^

2009-10-24 @ 15:10:01
Postat av: Linda

Jag tror inte det är så himla farligt... Har själv använt zovirax...det metar jag på så fort det känns som nått KANSKE är på väg. :P Va skulle kunna hända egentligen? :S

Jag har inte heller hört förut att det ska va farligt.. Knäppt ju.. :/

Kram

2009-10-24 @ 15:10:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: