26Oktober

Ny vecka igen, för de som går i skolan är det ju lov så skönt för dom... ;) Jag ska inte säga någonting, jag är ju ledig jämt  =/ :P Jag är idag i vecka 14+2 för er som vill veta =)

Igår (söndag) hände det inte mycket här hemma. Låg mest i soffan och latade oss, tittade på fotboll, det blev en lycklig dag för Jonas, seger till AIK och Liverpool, med andra ord var han jätte glad...Trodde ju aldrig att han skulle få mig att börja titta på fotboll men jodå, tycker allt att det är lite skojj ibland..

Lördagen eller rättade klassfesten vart ju inte som planerat direkt, vi var sex stycken men trevligt som sjutton var det enlig mig i alla fall =)

Ne, nu orkar jag inte skriva mer, känner att jag bara skriver oväsentliga saker i alla fall. Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: