27Oktober

Som jag skrev så tog jag ju vaccinet igår och det gjorde ju inte alls ont så jag behövde ju inte varit nervös. Självklart är man lite nervös för om man ska få några allvarliga biverkningar men det rror jag absolut inte. Har lite ont i armen men det är väl inte så konstigt... Känner mig också förskyld, lite tjock i halsen, huvudvärk och feber men det är ju inte så farligt, som jag sa till Fia så är jag hellre sjuk nu i några dagar än att f influensan och den sätter sig i lungorna så att jag inte kan andras eller skadar vårt barn i magen..

har ju feber så känner mig väldigt frusen så har tagit på mig en massa kläder för att bege mig till jobbet. Långkalsonger,byxor, dubbla tröjor och när jag nu snart ska gå så åker vinterjackan, mössa,halsduk och vantar på ;)

Ha en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej!

Ja jag har båda mina i naveln kvar, de har inget sagt och det är nog ingen större fara med det! Har aldrig hört om det innan heller. De bad mej ta ur den under Ulét bara. Tror inte att det ska ha någonting med missfallsrisk att göra :p Min bröstpiercing fick jag ta ut då det hade börjat komma lite råmjölk ur bröstet..



Tack så mycket och grattis till er med!

2009-10-28 @ 12:39:48
URL: http://slalalundberg.blogg.se/
Postat av: Sara

okeej, men det kanske är att man inte ska ta en piercing då xD

2009-10-28 @ 17:15:12
URL: http://slalalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: