29Oktober

Skrev ett inlägg nyss men råkade ta bort det, duktig är jag...

Är nyss hemkommen, har varit på lassarettet och kollat så att allt är bra med bebis, fick för mig att det inte var så bra men hjärtat slog som det skulle och h*n sprattlade där inne..

Nu sitter jag och väntar på att Malin ska ringa så jag kan gå ner, vi ska nämligen åka till willys och köpa hårfärg, hon ska färga ljusa slingor på mig och så klippa mig såklart. Ska även "låta" henne noppra mina ögonbryn som hon säkert är ganska trött på eftersom att hon får göra det varje gång vi träffas...:P Det gör ju så ont att göra det själv och det är ju så fruktansvärt tråkigt också...

nu ringde hon... Ha en bra dag... Ikväll ska jag träffa Ludwig också... Saknar honom MASSOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: