2Oktober

Har varit duktig och gjort en sallad åt mig själv här hemma, eller inte att det är svårt men jag är ju väldigt lat av mig och åker gärna till mamma och bara äter makaroner när Jonas jobbar :P
Var i affären och köpte kyckling och rhode island dressing, vart så sugen så nu står salladen i kylskåpen så om några minuter ska jag mumsa och äta.. Tycker väl kanske inte att det är någon vidare mat men det är ju i alla fall bättre än ingenting...

Har tvättstugan idag också så jag ska inte göra allt för mycket, är dessutom jätte trött, tror att jag håller på att bli sjuk =/

Hoppas ni får en kanon dag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: