30Oktober

Syster ringde nyss och undrade om jag kunde följa med till stan och det kunde jag ju... Så nu ska jag ta mig en macka och sedan hoppa in i duschen.. Kan ju tillägga att jag är orangehårig också, färga ljusa slingor när man är gravid funkar sådär på mitt hår har jag märkt, har ju försökt tre gånger nu och misslyckats alla tre. Har alltid blivit en snygg färg av denna färg annars men jag ger upp nu... Får väl färga mörkt igen ;)

Aja, nu ska jag skynda mig.. Ha en bra dag allihopp =) Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare, det blev inte bättre nu heller alltså? Lika bra o ge upp då... Får vänta till bebis vill komma ut så får du bli ljus efter det, om det funkar bättre då=)

2009-11-01 @ 11:02:45
Postat av: Anonym

Ja fick halmfärgat hår när ja va gravid o skulle färgat brunt =p

2009-11-02 @ 10:36:24
URL: http://nelliesmamma.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: