3Oktober

Visst är jag duktig, jag har ju faktiskt börjat blogga lite mer=)
Jag har kommit på mig själv igen, jag älskar att läsa andras bloggar men är trött på att skriva själv, det kanske märks??

Idag har jag och Ludwig varit på stan med Linda,Sara och Felicia. Ludwig och jag åkte karusell, jätte mysigt! :)
Nu ligger jag här hemma på soffan efter ett bad, det var skönt och lugnande måste jag säga, trötter vart jag känner jag... Ikäll blir det lugnt här hemma, vi ska väl äta något gott men det är också det ända eftersom att Jonas har haft en jobbig dag på jobbet så han är trött och sliten..

Hoppas ni får en bra lördag-kväll.. Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

SOFIA!? Är du gravid? ;)

2009-10-04 @ 12:17:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg =)

2009-10-04 @ 13:18:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: