6Oktober - Har varit duktig idag =)

ja, som sagt, jag har varit duktig idag. Gick upp imorse med tanken på att jag skulle städa här hemma eller alltså utöver det vanliga...
Så idag har vi utöver det vanliga;
Blötdammat ÖVERALLT (torrdammar annars bara)
Putsat alla fönster. 4 st/6sidor st och 3st/2sidor... Det tog ett tag ;)
Bytt gardiner - Stukit som och lagt upp dom eller bara hälften eftersom att "tejen" tog slut, ska köpa ny imorgon.
Duschar alla blommor..
Ja det låter ju inte så jobbigt när jag skriver det men tro mig, det har tagt hela dagen, ijuförsig har jag inte stressat ;)

Nu ska jag titta på andra avenyn, skriver imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: