7Oktober

Nu har jag gjort mig iordning och står här i hallen och ska bara ta på mig en tröja och sedan gå ner till tvättsugan, tvättar alltså idag, IGEN. Tycker inte det var länge sen jag tvättade, eller jo det var ju typ 5 eller 6 dagar sen men ändå, dagarna har gått snabbt ;)
Efter att jag varit i tvättstugan kommer Sofia och hämtar mig, vi ska till stan och först luncha och sen göra lite ärenden som bland annat köpa "tejp" så att jag får upp resten av gardinerna...
Efter stan ska jag bara hem och slänga in sista maskinen i torktumlaren och vänta på den men sen ska jag hem till Ann och fika =)

Har inte så mycket mer att säga.. Ha en fortsatt bra dag, Kram!!
(Bara en dag kvar, ca 24timmar ;D )


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Nära nu! ;) Lycka till! =D

2009-10-07 @ 14:21:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: