8Oktober

Ja, snart är det dags, bara en timma kvar!! =)

Jag har fått en liten förkärlek till pepsi, det är inte nyttigt! Lite gott måste man ju få unna sig, jag tycker ju inte om godis, kanske äter 1-2 godisbitar högst 5ggr/månad, chips ibland, någonting gång i månaden det också... Så ne jag är ingen gottegris... Däremot gillar jag mc donalds och sådär men har dragit ner på det också väldigt mycket, vart trött på det efter sommaren, då jag åt typ 2 cheeseburgare om dagen...:P
Ni är säker jätte intresserade av mina "matvanor"

Grattis till Ronja som har fått körkort! =) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

En timme kvar till vad??=) Nyfiken ju!

2009-10-08 @ 17:02:06
Postat av: Ronjaaa :D

Tack gumman :D

<3

2009-10-08 @ 18:44:30
URL: http://ronjaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: