10September

Sitter här hemma och försöker plugga lite. Ska ju göra prov nästan vecka i Nk på platen och jag kan säga att det är förjävla svårt, en hel kurs ska jag läsa till på TORSDAG, jag måste se till att klara det!!!!

Annars idag gör jag inte mycket. Gick upp vid tio idag vilket betyder att jag har sovit i tolv timmar, igen! Ikväll ska jag se till att somna senare än så att jag inte sover lika många timmar inatt.. Det spelar liksom inte någon roll, jag vaknar nästan alltid klockan tio av mig själv, då tycker kroppen det är dags att gå upp...

Jag tvättar idag också, skönt att få allting rent.. Måste säga att det är helt perfekt att tvätta en gång i veckan när man bara är två personer. Det blir mellan 4 och 4 maskiner varje gång så det är lagom.. Så skönt att krypa ner i sängen när det är denbäddat så som sagt, en gång i veckan, precis lagom för min del =)

Kanske skriver en rad sen igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: