17September - Kväll

Skrev ju i förmiddags att jag var hos Ann och åt frukost så hon kom till mig och åt middag, skönt att inte behöva äta ensam och istället få trevligt sällskap =)

Skjutsade hem henne för typ 2 timmar sen så det har blivit en heldag med henne, trevligt som sagt =)

Sitter här nu med färg i håret, samma färg som förrut, hade utväxt och så var färgen matt så hoppas på ett b'ttre resultat. Ska ju också på begravning imorgon så måste ju vara fin...

Jonas och hans släkt är nu uppe och tittar på Folke, Jonas farfar, för sista gången och imorgon är det då begravning, jordbegravning, har aldrig varit på någon sådan men dom säger att det är värre, får hoppas att det går bra...

Allt för mig!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: