1 April

Ja idag är det första April, ett år sen Jonas och jag förlovade oss, tiden går så himlans fort, känns som det inte vad alls länge sen ju...

Ikväll ska äta räkor,hummer, ost och kex, ha det lite mysigt och fira lite eller vad man säger :)


Idag har vi varit hos barnmorskan och det såg bra ut eller likadant ska jag väl säga... Ska tillbaka på tisdag då jag också ska på ul... Två ggr i veckan ska jag gå på kotroll så att se så ingenting ändras, känns skönt att de har koll på min kropp ;)

Var en sväng hos mamma förrut också, vi satt ute i trädgården och solade lite, så himla varmt och skönt det var, nu är våren verkligen här <3


Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis pullan<3



Se nu till att lillan inte ploppar ut när jag är borta i stockholm!

2010-04-01 @ 22:01:10
Postat av: Linda Olsson

Grattis till er! :D

2010-04-01 @ 22:25:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Grattis!! :D

2010-04-02 @ 18:23:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis i efterskott!

Kul att läsa att allt går bra med bebis:)

Ha det bra och ta det lugnt med magen;)

Puss

2010-04-03 @ 00:26:09
Postat av: Ida

Grattis i efterskott!

Vad kul att läsa att allt är bra med bebis:)

Ha det bra och ta det lugnt med magen;)

2010-04-03 @ 00:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: