11 April

Tack så mycket för alla lycka till, de värmer =)


Tyvärr känner jag ingenting ännu men hoppas att de kan sätta igång närmsta dagarna, vet tyvärr att det inte behöver hända någonting bara för att den gick men som sagt, jag hoppas... Tänkte bara skriva det så ni inte behöver undra om jag ligger på förlossningen eller inte ;)

Nu ska jag iväg till svärfar och svärmor, ska vårstäda bilen tänkte jag och sen ska vi åka iväg och antagligen köpa en systemkamera åt mig om vi hittar någon bra. :D :D

Hoppas ni alla får en underbar dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Naimi

Haha ja va öppen 2 cm på min födelsedag o fick värkar kvällen efter =) Hopps de sker snart nu då :D o massa lycka till :D

2010-04-11 @ 22:08:37
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: