12 April

Jag har fortfarande inte kännt någonting så kommer nog gå över tiden i alla fall ska ni se, känns så i alla fall ;)

Idag ska jag in till stan, sätta in pengar och lite så, skickade efter systemkamera igår eftersom att de inte hade någon vettig hemma på elgiganten så i veckan får jag den, längtar!!! Ska även åka till jysk och köpa lite grejer sen och efter det ska jag hem till mamma och sätta mig i solen, underbart =)

Hoppas ni alla får en bra dag!

(några magbilder får ni inte se förrän min kamera har kommit, har nämligen lånat ut min vanliga till syster, lånat svärfars men har ingen sladd till datorn från den så ja, det blir inga magbilder än ) ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Här händer de grejer när man råkar vara borta en vecka.. ler



Hejja hejja lilla prinsessan i magen kom ut nu så din mamma och pappa får pussa på dig..

2010-04-12 @ 11:58:46
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

ooo undra när det är dax för oss!!

hoppas du mår bra! ja har en tävling på min blogg nu om du vill vara med :)

kramar

2010-04-13 @ 18:40:29
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: