13 April

God dag, eller god kväll...

Idag har jag inte gjort allt för mycket, har haft tvättstugan och så har Josefine(kusin) varit här hela eftermiddagen, trevligt som tusan =) På eftermiddagen fick jag mess ifrån posten att min kamera hade kommit så har varit och hämtat den, så ska sätta mig och pilla lite, så svårt eftersom att jag är så oteknisk och inte fattar någonting men jag ska försöka ;)


Igår blev det inte som jag tänkt mig, skrev ju att jag skulle hem till mamma men det blev till att åka hem till Malin i orlunda i stället, sitta i trädgården och bara vara fet, underbart var det....

Nej nu ska jag som sagt se om jag kan lära mig lite av kameran.. Ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: Denise- Emilias Mamma<3

Tack så mycket =D

2010-04-13 @ 20:48:38
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: