14 April

Ikväll har jag varit hos mamma och umgåts lite och precis när jag kom hem så kom mitt lille hjärtegull dit också, tyvärr blir det ju inte att träffa honom så mycket längre... När han "slutar" dagis vid fem på dagarna så börja det ju bli kvällen och man blir trött och vill vara hemma men får se till att det blir bättring på det till sommaren i alla fall för då ska han ju vara mycket hos mormor(mamma)... Men fick i alla fall en bild på min lille skrutt unge <3


Ludwig hade också skrivit en lapp till mig på min födelsedag men glömde den hemma så jag fick den idag istället.. Gullunge <3 Första raden höll också Zanna i pennan men det andra har han skrivit alldeles själv. Skrivit av Zanna som skrev på ett annat papper, men självklart var den lill plutten själv som bestämde vad som skulle stå ;)



Hoppas ni alla har haft en kanon dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: