14 April

God morgon alla söta! =)

Inatt har jag sovit som en påse skit men känner mig utvilar, det är i alla fall skönt...

Idag ska Jonas och jag köra tillbaka alla stolar och bord jag lånade när jag fyllde men mer vet jag inte vad som händer, vill göra någonting känner jag, helst förda barn men det blir ingenting då jag inte börjat känna någonting ännu.... En glass i solen hoppas jag i alla fall att det blir, hoppas jag kan få lite fina kort också, som sagt, jag och kameran är absolut inte vänner ännu!!!

Jag ska ta och hoppa in i duschen nu tänkte jag och sen hoppas på att mn älskling kommer upp så vi kan äta frukost och sen sätta fart så man får ut lite av dagen... (vad har hänt mig med? bara för några veckor sen ville jag bara ta det lugnt hela tiden nu vill jag sätta fart och göra något direkt på morgonen ;) )

Hoppas ni alla får en kanon dag i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: