15 April

God morgon..

Idag vaknade jag vid nio, lite tidigt med tanke på att jag inte har att göra uppe så tidigt, ska ijuför sig iväg till lasarettet med mamma, ska hämta henne tjugo i elva så ska snart dra mig.... Har lagt in bilderna jag tagit med svärfars kamera så tänkte jag skulle bjuda på några stycken.. =)

Mamma och jag har i alla fall bestämt at vi ska åka och äta glass och sen sola i hennes trädgård och vid 3-tiden kommer Malin in och gör oss sällskap, ser fram emot en trevlig dag...


Två tjockisar, i lördags!

Lilla Ludwig, i Lördags =)

En ego-bild, från i Lördags!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vilket fint kort;) Eller inte kanske... Ser lite skum ut men får väl leva med det då=)

2010-04-15 @ 20:36:18
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

Fin du är med mysmagen :)

2010-04-16 @ 13:51:56
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: