3 April

Tänkte skriva lite kort om min helg eller ja, så långt den är gången om kan säger så... Igår vad jag hemma hos pappa och åt mat, lamm, klyftpotatis och rödvinssås, jätte gott..
På kvällen här hemma hade jag och älskling lite mys, badade och åt kex med ost...

Idag åkte jag till mamma vid elva tiden, samtidigt som jonas åkte till jobbet. Jag, mamma och Zanna satt ute från elva till två ungefär, jätte varmt och skönt blir det mot husväggen... Vi åt lite mat och nu är jag hemma igen, ska dit imorgon igen så ska vi äta påskmat, jansson och kötbullar... =)

Nu ikväll blir det nog lugnt för min del skulle jag tro, Jonas slutar tio över åtta och tills dess ska jag väl kunna vara hemma ensam, ligga framför datorn och ta det lugnt låter som en kanon idé enligt mig ;)

Ne nu ska jag läsa lite här, Glad påsk på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow sofiasvardvall.blogg.se

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: